Sanningen!

Hm hm, har fått 2 kommentarer av en ANONYM
person, självklart tycker jag det inte är fel att skriva anonymt
men gör man det så kan jag faktiskt ta upp det i ett inlägg
för att ''reda'' ut saker och ting! =)

Fick kommentarerna på påkommen


man ser knappt nått men man kan titta nogrannare på inlägget ;)

SJÄLVkLART får man väll skriva saker om andra på Internet why not?
men jag själv skulle INTE bli så glad om jag hittar nån som skrivit
nått om mig som inte tillhör den ''snälla'' sidan.

MAN SKA VÄLL ÄNDÅ INTE SKRIVA NÅTT MAN INTE VILL HÖRA SJÄLV
HELLER?
det lärde jag mig t.o.m på dagis. Så det tror jag alla kan!

Jag riktar såklart inte detta mot någon person,
och det gjorde jag inte på det andra inlägger heller.
utan vill bara säga till andra, vill ni snacka skit?
Se till att ingen får reda på det.

För man vet ju själv, skulle man hitta en ''kommentar''/text
som är riktad (innehåller namn)  mot en person
och flera hundra människor kan läsa det. Så
tror jag INGEN skulle bli så glad! =)




Kommentarer
Postat av: romana

sv; haha xD

2010-03-11 @ 19:29:14
URL: http://monkeysekz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0