*** vilken dag!

Den här dagen gillade jag inte alls!
Kan man typ radera dagar från minnet lr nått?
- Haha..



När jag kommer in i stallet får jag en J*vla massa kommentarer, om hur jag sköter min häst , att jag borde rida mer och dra ner på fodret..
Gush säger bara :
- titta på dig själv , så är du inte så mycket bättre?!



min häst hade iaf tidigare sparkat en annan, så bla bla bla bla bla!
Vad ska jag göra sälja hästen lr?
trött på skiten alla snackar om! -.-
Skaffa ett liv, och sluta hacka på mitt!

Tog iaf en uteritt, och red i ½ meter snö!
Riktigt roligt, tog trav åxå fick knapp stopp på pållen!
- Hehe ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

SÄLJ HÄSTEN! SÄLJ HÄSTEN! Hahaha, nejdå. Kan ju tala om att min häst får för mycket käk och rör för lite på fläsket ;) Sen har hon bitit av en annan häst läppen, dragit ner staketet och är allmänt dryg mot allt och alla. Hahhahahahaa, då kan man snacka jobbig häst. ;D

2010-01-30 @ 22:53:32
URL: http://aaaammannda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0