Pinn- smal...!

Jag har blivit
''anti-smal''
eller rättare sagt jag är emot Pinn - smala människor!
Det låter lite rasistiskt, men What ever!  ;D

Det ser iaf ut som om dom ska gå av på mitten om man rör dom.
Och det är deras val varför dom vill se ut så.
vill dom inte se ut så så träna, ät bra mat, så går det att bli ''normal''!

Lång och smal. EEUUH?!
Så man kan inte skylla på '' jag ser ut såhär och jag föddes så och hur mycket jag än äter går jag inte upp i vikt! ''
men se till att börja träna då? Man bygger muskler,
- Hehe! =)


Exempel är Paris Hilton , hon är lång och smal! =S



Och Lindsay Lohan är ett Stort exempel på PIINN SMAL!


Dom flesta vill vara smala, men ärligt  så smal är väll liiteöverdrivet?!

Kommentarer
Postat av: Julia :)

Men hallå?

jag skulle kunna äta 10kg smör, om det gick och skulle inte kunna gå upp!? Emma, jag är lång och smal men jag kan inte göra något åt det? Varför hatar du det är det fult eller är du helt enkelt avundsjuk kanske? ;) Det där inlägget var fett taskigt för vissa kan faktiskt inte helt enkelt gå upp!?

2010-01-21 @ 16:19:46
URL: http://jaouliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0