Men komigen...

Fan åxå råkad trycka bort allt jag skrivit så får skriva IGEn samma sak ;)

I skolan idag så sa våran lärare, att vi skulle titta på
Pojken i randig pyjamas, OCh att vi skulle fråga våra föräldrar om vi fick se den?!



Gush, vi är 13 vi har ett liv ;) Det är väll inte föräldrarnas huvud värk vad vi titttar på?
Så om man ''sammanfattar'' allt så är det typ:
- Om jag vill titta på Mumintrollen, så tar jag väll och gör det?
Och om jag vill titta på Porr, ja vet ni vad jag gör då? Då tittar JAG på Porr?
inte för att jag gör det !  ;)

Det är väll ändå inte våra föräldrar som bestämmer vad vi ska titta på,
jag menar den är REKOMENDERAD från 15 år, inte ATT det är 15 års gräns?

Jag undrar om jag kommer bryta mitt lillla löfte?
Har faktsikt sagt att jag inte vill titta på filmer från 13 ->..
Då jag ändå ångrar det dagen efter. - Hehe
Men dom sa att den inte var ''läskig'' utan bara Sjukt Sorlig..
men vem vill gråta inför 40 andra? - Inte jag precis!


Kommentarer
Postat av: anonym

du e en ful äcklig tönt wannabe på 13år, skaffa ett jävla fucking liv oh!!! oh du får inte äns se på en skitdålig typ barnfilm (hahaha!!!^^)

2010-01-27 @ 21:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0