Kallt?!

Cha cha bloggen!

Har inte kunnat skriva idag eftersom jag inte haft nån dator -.- Så det kommer bli dålig uppdatering denna månad!

Iaf, vah på kista mässan idag, Åkte klockan halv 10, men fick för mig att jag fick ett sms från syrran som det stod:
-Det är strul med bussarna, så ta 10 bussen som går från centrum.
Och då tänkte jag, gud vad skönt att få sova ett tag till så ställde om väckar klockan till 20 i 9 , (skulle gå upp 8)
Så då vaknade jag då, och tittade på sms Syrran skickat, men hon hade INTE SKICKAT nått sms!
Fuck vilken panik jag fick :S

men han med bussen iaf..

Fick hem mitt löshår idag, så nu ska jag bara gå till frissan på Torsdag och -
1. Klippa det slitna / topparna
2. Klippa upp/ tapp ( VAD HETER DET :S )
3. Fixa min ''fina'' misslyckade klippning, haha x'D

Sen så är det bara fram med Hårfärg (igen och färga) (Y)


  - dont ask me what the photo has to do whit the TEXT  och göra! ;D

Kommentarer
Postat av: victoria

kan du?? åhh tack gmn jag älskar deej<33 jag behöver all hjälp jag kan få:)<3 puss på deej<3

2010-01-05 @ 22:39:36
URL: http://helenaslillasyster.blogg.se/
Postat av: Romana

när du klipper i tapp så kommer den ''fina'' klippningen antagligen att gå bort.

2010-01-06 @ 17:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0