IG !

Sådär jah!
Nu kan man säga att jag fått IG i idrott, Hehe, vilket ALLA andra tjejer i klassen med fick!
Även om vi inte får betyg ännu så sa vår lärare:
- Hade ni gått i 8:an nu så hade ni fått IG!

Måste antagligen berätta vf åxå? ;)

vi tjejer körde basket, tills vi fick nog av det, och då blev det mer än Rugby sport typ?
Man tog Basketbollen kutade till sitt mål.. Om man asså var snabb nog,
annars blev man påhoppad av 10 andra tjejer!



Gush den roliga basket lektionen ever or what? ;)

 


Kommentarer
Postat av: Julia :)

ALLA andra tjejer (?)

2010-01-28 @ 19:57:32
URL: http://jaouliiia.blogg.se/
Postat av: Julia :)

Men jag spela basket och inte rugby, eller jag försökte spela basket men ni bara hoppa på mig och drog bollen ifrån mig ;O Jag var inte med- inte med flit, ni spela rugby jag spela basket, det blev inte lyckat

2010-01-28 @ 21:30:29
URL: http://jaouliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0