i stallet =D

Cha cha bloggen!

Har precis vart i stallet,  eller jag har ätit efter jag kom hem åxå :P

Men iaf, va i stallet m. Linda . KOm dit vid typ 3, men vi började inte fixa ngt förren halv 5 =S
Vi satt och pratade i 1 ½ h ^^
Sen gjorde i klart allt, och gick in till klubbis , och pratade IGEN x'D
Och svullade i bullarna jag köpte innan, och varm choklad!!!
 

Sen red vi och ja, Min häst e knäpp - i KNOW ;D

Så han va lite glad eller nått vettefan, och började bocka, och det va inga mesiga bockar, utan hans bakben var RAKT upp i luften! Men satt kvar iaf, så senare började jag trava igen, och då vart det Rodeo - igen ^^
men hamnade på sidan, och han bockade kanske 5-6 ggr, men  jag halkade bara på sidan och då slutade han, och då satt jag av , - typ!

hehe knäppa lilla pålle - or what?! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0