gillar att prata skit ...

Jag har aldrig gillat skolan precis, men nu när jag bytt är det helt okej!
Dock inte det är året, kommer bli sämst!
Vi har fått en ny lärare i Idrott och No, som är vikarie..

Så i Torsdags hade vi Idrott med henne, typ styrka ,
eller nått man skulle  iallafall göra armhävningar och sånt.
och alla har ju i 5 :ans växel. Och så är lektionen slut...

vet inte vem det var kommer inte ihåg men iaf så går någon fram och frågar om vi inte ska stretcha,
Hon svarar nått i stilen med detta :
- Nej det behövs inte..

Dagen efter hade jag och nga till träningsvärk (?) så det bara skrek om det, har fortfarande det.
HON förstörde MIN HELG!?
J*vla tant -.-

Hoppas ingen olämplig läser det här Oskyldig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0