fredagen....

Jag hade inte ork, att skriva igår.
- Sorry för det! ;D

Men iallafall, var och Hälsade på Dandelion igår, direkt efter skolan.
Och vi åkte även förbi Max, och det tog typ 20 min att få maten?!
Han i kassan kunde INGENTING, fan va arg jag var!!
What ever . Åt mig typ proppmätt
- hehe! ;D

Sen efter besöket hos Dandelion, så åkte vi förbi Hööks ,
 inte för att jag hittade något. Men var roligt att titta lite =) 

Sen åkte vi förbi Godisaffären i Hummelsta, OFC! 
Köpte 8 hg godis (A' 
för 37 :- Typ.



bild från godis affären ;D

kommer aldrig orka äta allt, så får väll små plocka från den då och då, och bli A FAT WOMEN, Yeey!  

Kommentarer
Postat av: Amanda

Var du i Västerås?? :O<33<3

2010-01-24 @ 21:16:36
URL: http://aaaammannda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0