Dagen efter...

Cha cha bloggen!

Dagen efter nyår alltid lika rolig lr hur? ;D

Morsan ligger döende i sin säng och pappa vette fan ^.^

Vaknade klockan tolv.. Med att linda säger '' nu åker jag till stallet ''
Så då gick jag ner  och fick gå ut med hunden ist. Roligt!

Iaf igår, så vah jag och Romana ute till halv 1 sen skulle hon ut med hunden, då gick jah till mig, och väntade.. Sen när hon kom till mig, så satt jag här vid datan, och skulle bara ladda upp en bild på BdB.
och då sätter hon sig här,sen när jah tyckte att det räckte och gick och typ fyllde i min ögonfransar lite då satte hon sig här :P
Det va då den ''dåliga'' stämningen började typ, så sa hon att hon skulle hem om 20 min, och DÅ började den riktigt jobbiga stämningen ^^

haha aja, va upp till halv 4 tror jag eller jag kmr faktiskt inte ihåg x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0