Cartoon Network...... -.-

Okej, det är komme bli weard, men ÄndÅ!

Förut när jag var mindre, så älskade jag titta PÅ C.N, specielt X-men och Superhjältarna , jag kommer ihåg att jag satt och tittade på det varje dag, för jag ÄLSKADE det! men sen när dom tog bort dom så blev jag jätte ledsen, blev så lessen att jag ville skriva in ett brev till dom och ta tbx det, och jag skrev faktsikt ett brev, men jag skickade aldrig det :P

Det här var för typ 3-4 år sedan!
Och ÄRLIGT så tycker jag att nått ENSTAKA program är roligt
men seriöst asså, vad är det för program nu lixom?!

här är typ roliga progra! Dom va as roliga att titta på ;D 
och här är typ, B-A-J-S, asså Ä-R-L-I-G-T taligt, dom SUGER!!

Haha venne vf jag gjorde detta inlägg, men tycker C.N suger nuförtiden, dom borde ärligt byta tbx till dom gamla programen, nu visar dom typ vanliga människor, som andra människor har översatt från engelska till svenska och pratar svenska ist för dom. URK -.- Och Cartoon network = tecknade serier! Haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0