My dreams..

Vet ni vad min värsta mardröm är?
Jo att vara halv fattig..
typ att inte kunna köpa ett linne för att då har jag inte råd för mat..

Eller bara kunna shoppa för ett bestämt belopp!
Inte kunna festa för jag har inte råd..

Det är verkligen en mardröm för mig!
Okej säger inte att jag vill vara Stenrik och
kunna köpa vad jag vill när jag vill..
Utan vill ha pengar över på sidan, som jag kan göra
vad jag vill för och inte känna:
'' snart tar mina pengar slut!''



En annan ''dröm'' är att gå på High School.
Det är verkligen en drö m för mig..
Och jag kommer göra den sann,
- Hehe ;)

Man har ju sett på olika tv program när dom är i High School, och allt..
Skulle inte det vara coolt och prova på det åxå?
Även oom det inte är som på tv, så skulle
det vara roligt!


Kommentarer
Postat av: Romana

Man behöver ju inte pengar för att festa, iaf inte jag. Killarna bjuder ju på dricka! Sen äre bara lite finare kläder och smink och så, men det har ju alla! ;)

2010-02-18 @ 21:02:47
URL: http://monkeysekz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0