Grymt Arg!

Imorgon ska jag och Romana in till stan!
hon ville handla ett par skor som vi såg förra Lördagen ;)

Och häromdan så lånade min syrra mitt bankkonto och tog ut 600 kr'
men hon sa att hon bara skulle ta ut 300 kr !
Aja, jag skulle få tillbaka det idag, men nej..

Så är ganska arg, och hon har ringt till mamma och pappa
och ''bla'' ''bla'' ''bla''

Så nu är hela min familj skit sura. och
vägrar hjälpa till!
Shiet, det är inte ens mitt fel!



Så ja, vilka pengar ska jag shoppa för imorron nu då?!
Aja whatever det löser sig nog ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra - Keep It Natural

Sv: Va snällt, tack!



De va inte vidare att din syrra tagit mer pengar än hon fick!

2010-02-23 @ 07:41:58
URL: http://velepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0