skulle ha sprungit..

just nu är jag sjukt arg och frustererad.
Jag skulle sprungit idag med en kompis.

Och för ca 30 min sen frågade jag om vi skulle springa då,
Lite kortfattat så var jag skit arg på henne för att hon dissade mig
för ungefär 100:ande gången, och det var hennes kompis som
messade med mig om det, som var skit dryg.

Och jag var rent rasande på henne som inte tog ansvar och inte
ens känner samvete för nått sånt. Jag får alltid sitta och fråga ''är det
 säkert att vi går'' ''lovar du'' , '' snälla jag ber dig, att inte dissa mei ikväll för
jag vet att du brukar det''
Hmm. och såklart gör hon det ändå.
Flera av mina andra kompisar säger '' skit i henne hon är fan bara en skit''
men åh jag är grymt förlåtande av allt sånt..
men idag känns det som om hon gått över gränsen att låta sin kompis sitta och
messa med mig när jag är rasande på henne. Känns helt korkat.
Nu hoppas faktiskt jag att hon kommer läsa detta.. Att hon får ta ansvar över sig
själv. Hon fyller faktsikt 15 år och hon kan inte ens säga ''kan inte vara ikväll, orkar inte''
Synd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0