Tis- Ons - Tor

Tjenna!

Har inte bloggat på 3  HELA DAGAR! Det är Sinnes sjukt asså ^^
Idag  va ja sjuk som i Tis och Onsdags med..
men ska till skolan imorron då! Kmr typ få 1 kg läxor hem. Rööligt rööligt asså x'D

Skriver för dagarna nu då <3

Tisdag:
Va sjuk, så låg och tittade på tv hela dan. hade B-O-R-I-N-G
Bloggade på andras bloggar med. Fasen va tråååkigt att va sjuk.. Haha <3
Tråkig dag


Onsdag:
Minns inte så mkt. Typ minnes lucka. x'D
Ehm fick ett mess från Carlsson. och ja min kompis skrev liite olämlpliga saker till honom. som etc. jag är kär i dig, kan vi va nån da?
Så han svarade. Asså varu serri med det du skickade i förrgår?
Haha så hon skrev tbx ida. Klar jag är =)

SÅ ja det kommer bli pinnit i skolan sen då! Unviker hhonom som FAN asså x'D

Torsdag:

Va sjuk som alla fattade. Städade till kaninerna. Thats always fun ;D
Funderar på att byta blogg MAYBE.. Asså venne om jag pallar x'D

Iaf, ska färga mitt hår på lovet. Venne vilken färg antagligen brunt.. =) Eller blir nog det x'D

Men ska nog dra nu då ;D Ska äta lixom .. See you

PUSS OOcH KRAM <3
  OCH JA jjag bjuder på bilden FYI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0