Sjuk x'D

Heejsan alla SÖÖTNOOWWSAR x'D

Är hemma idag med då. Efter jag rdit igår. kunde inte röra mig i sängen imorse NOT NICE!
Nu äre bättre får hoppas att det går över helt gör så himla ont!
Har bara suttit hemma och tittat på tv / sutttit vid datan. Det e mitt liv asså.! As roooligt då <3

Ska snart ( Om jag orkar ) ut och fotta kaninerna. Måste skaffa höst bilder ju (A) ska snart fota amadeus. med massvis med löv omkring honom :P

Jag har / snart beställt / köpt Abtronic ( YAAY ) Haha 300 kr. =)
Så den kommer nog på måndag - tisdag nästa vecka ( i think )

Sen har jag / ska jag köpa en plattång.. Thats soo funny x'D
Nee nu ska jag fortsätta leta / svara på meil <3

See you SÖÖÖTNOWWWSAR ^^ (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0