Torsdag!

Hejsan soetnowsar!

Har varit i skolan ida.. Hahah coolt vah?
Va musik först , satt och messade tiep hela tiden då... Så j*vla mobbade asså
Dom märkte inget, sen satt jag hela tiden så länge alla tittade på film. Ha, känn er ägda ^^
Maten va sen CP , Man får förfasen ingen mat . Tiep 3 riskorn lixom.. CP SKOLA!!

sen hade vi Syslöjd, satt och gjorde ingenting då... Haha ^^
Satt bara och pratade och gjorde INGE TING.. Hahah känner mig verkligen bäst.

Sitter just nu och lyssnar på musik, jag ORKAR verkligen inte gå och lägga mig.. Och jag ORKAR VERKLIGEN INTE skola imorron,, känns som det är fredag idag ''/ Thats bad ;D
Men nu får jag ta och lägga huvudet i  kudden och sova.. Nån som vill göra mig sällskap Mby?

Jaja sov nu små Gmn, Pouuwws och....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0