Cha cha !

Cha alla söta <3

Idag har jag vert i skolan som vanligt då (A)
Skit i skolan nu.

Va sen med Romana efter , vi spelade ttiep in video klipp. HAHA och la upp dom på Youtube.
och ni kommer aldrig se dom HAHA! ;D
Men sen kom hennes ''normala '' brorsa in och förstörde allt för oss. Så ja (A)

ja har glömt och blogga på en vecka som vanligt. börjar bli ganska van att ursäkta för mig x'D

Iaf, i Måndags ( tror jag ) försökte jag mig på att rita av nga personer. och ja.. Blev VÄÄÄLDIGT lyckat assow ^^

     Julia
 Nicole

Känner mig lite elak nu vah? ;D

 En bild från filmen som ni aldrig kommer få se x'D <33


Aja nu ska jaag gå i think.. SÅ  GODNATT ALLA söta =)


Kommentarer
Postat av: Julia

Nämen tack för att du rita av mig.. väldigt likt.. :S

2009-11-27 @ 21:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0