--

Heej alla läsare!

har glömt skriva på ett tag som vanligt x'D
Iaf igår åkte jag till stallet med Linda och red ut med henne. Sen efter det va ja med  Romana, vi tränade på löpbandet och cykeln ^^ Roligt men döjobbigt .

 Idag har jag inte gjort så mkt, ska snart ut till kaninerna antagligen, sen ska jag väll till stallet och göra iordning min häst tills imorron Ska tävla då =D
 


My life suck with out you.
Asso nu delar jag med mig lite av mina känslor här va ^^
Jag önskar att man kunde spola tbx tiden typ 2 år! Allting känns så J'VLA meningslöst nu. Även om jag verkar glad på utsidan så vet ingen hur jag känner mig inuti. Jag saknar 2 personer jävligt mkt! Även om vi skulle träffas så skulle vi nog inte passa ihop. Jag har förändras du har förändras! Just nu går jag runt och har B-O-R-I-N-G i både skolan och hemma.. Du fattar nog inte vad du betydde för mig och jag fattade inte det heller. Vad har jag för Hjärta och dissar mina vänner p.g.a ett BRÅk?! Aså jag vet att inte ens FÖRLÅT räcker till! Jag vet att det är försent att det ska bli likadant igen. Jag vet att inte ens ORD räcker till.. Inte ens om jag bönar och ber. Om att ni ska förlåta mig.. Även om ni kanske nu har förlåtit mig , men JAG HAR INTE FÖRLÅTIT MIG SJÄLV!! Om det skulle finnas en LIiTTEN Chans och nån skulle säga:- Vill du byta tillbaka dina vänner står vid din sida om du kommer tbx och dom kommer inte lämna dig! Så skulle jag FAN ta den chansen..JAG ÄLSKAR ER TJEJER <33 Vare sig ni inte gör det, så finns ni i mitt hjärta och hoppas en dag att ni kan förlåta mig.... <<33

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0