Onsdag---- Nu Lovdagar <33

Helluue!!

Idag har jag varit i skolan  ( har du verkligen det :O XD )

Så på efter lunch skulle vi städa :/
I Bista typ... Så då skulle vi CYKLA dit (A)
Va i gruppen,  Tim, Sebbe, Micke, vet ej vad han heter och Pernilla ;D
Men såklart, så HADE VI JUH BARA KILLAR I GRUPPEN, så vem fick ta ledningen?
Ja, det va såklart jag juh! Kartan va HELT CP, dom hade  inte markerat ut så bra allting, helt KONSTIGT.

Sen när vi hade städat en bit, så ringer vi lärarna så kmr dom dit ( vi behövde mer säckar :O ) Så sa dom att vi hade SKITA mkt kvar!!.... Ja då cyklade vi dit, och då vare helt konstigt, Det va byggnaden S:t erik. och vi skulle städa vid GyPROC lr vad det heter ^^ Ja då fick vi cykla tillbax.... Och då hade Jag och Pernilla plockat skräp i onödan på ett ställe :(

Men det ''roligaste '' va vem sa till oss vad vi skulle plocka?? JO MARIA!! Den ''såkallade'' Geografi läraren... Haah vi kunde kartan bättre en henne!! 24.7  0 IQ !!!


Aja nu sitter jag hemma med 2 lovdagar framför mig (A) OCh gissa vem fyller år imorron??? JO DET E JAG!!! GRATTA MIG (A) :D Byebye





Kommentarer
Postat av: Sofie

GRATTIS SÖÖTNOOS :D <33

2009-05-20 @ 19:15:31
Postat av: Tobbe

Grattis I THINK!

2009-05-20 @ 19:15:56
Postat av: Mathilda

Oh , göru???!



Grattis!!



Älskar dig!! Ha såroooligt imorron då :D Hoppas du får fina presenter ^^

2009-05-20 @ 19:17:02
Postat av: Sanna

Haha det kanske e lite försent, men grattis i efter skott iaf... ;D

2009-05-22 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0