Crazy!

Det är någon jävel ( och jag  vet exakt vem ) Som ringer mig HELA jävla f*cking time!

Och nu svarade jag, och det var såklart Hanna och Elin. OmG dom ringde till mig för att säga att inte jag får vara med mina förra kompisar... Seriöst ?!
Och lixom mitt liv mina val!!
Så igår sms jag min förra kompis och frågade vad hon öll på med, fick som svar, ja du skickade inte ett sms och sa att du bytt nmr. . ^ ^
men nu är vi iaf vänner, och hoppas Elin och Hanna ruttnar i H*LVETET.... Ska dit på fredag (d.v.s. deras skola ) Det lär bli FUN!!


SEE YOU LATER BIATCHES!!! <333 (syftade meest på E & H ;D )

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad heter Elin i efter namn, E det Elin, Gransäter elin?? ;D

2009-05-20 @ 19:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0