Lördag kväll :D

Nu sitter väl ALLA och tittar på Melodifestivalen, utom jag ;D

Har jätte trååkigt, för det kommer inte nått på tv... Aja min dag va gansa strulig kan man säga :/

Vaknade av att mamma väckte mig (va inte så bra humör för ja va jättetrött) aja hon väckte mig 8, så då gick ja upp och ut med hunden! Gick ner till stallet och tog hand om Jennies häst. Ninja fick föölja med.. ><

Aja sen när ja kom hem så fixade jag mig iordning. Skulle på bio mee Johana och julia :D

Såg bedtimesstorys (?) Va roolig :D Gick in på kicks och köpte en ny mascara (135 kr)

Sen när vi skulle hem, så va tåget inställt GRR!! Och vi sprang (jag och johanna) till tåget och det tar ca 15 min att gå XD
Så vi sprang det på typ 5 min. Men tågjäveln va inställd! Så vi gick till MD och köpte en schake va goott!
Sen gick vi till tågstatioenen och då va tåget intställd också!!!

Så vi va tvungna att ta T-banan till sumpan, och SEN ta tåget från sumpan till bålsta!! DAMP och HELA tåget va juh proppfullt också! DAMPANFALL!

Bion slutade typ 6 och tåget gick 13. Men vi skulle vänta på julias pappa så det gick ett tag. Men vi skulle juh hunnit med 13 över tåget jhu! Så egentligen skulle vi va hemma 7 typ men nu va vi hemma 8!!! DAMPA SL LIXOM


aja herrå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0