Natten blidde lång ><

Heejsan <333

Igår när jag tittade på Date Movie som jag skrev i förra inlägget.
jag dissade resten av filmen  tittade i ½ h. Sen pallade jag inte mer ><

Slutade titta på den halv tolv... Sen gick jag upp, och började titta på D.E.B.S Hade ingen annan film jag inte hade tittat på länge ^_^ Tittade den till halv ett, Sen pallade jag inte mer, av den heller. Sen så förskte jag sova men gick inge bra tänkte bara på min tand ställning :'( Så somnade 2.. inte så roligt  :P

Och nú tkr säkert nga att 2 e  inte länge ?! men det va inte så jag menade med Att natten blidde lång.. Utan den blev långtråkig när jag inte kunde somna :P

AJa nu ska jag åka till my dear horse <333 I think :D Bye Bye <333 KOMMENTERA

Bjuder på en bild + en video, visst e jag snäll :D

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Vad lyssnar du på eg.???



2009-06-14 @ 13:27:50
Postat av: Sofie

Bra musik video..... ( verkligen bra >< ^^ ) host host <333

2009-06-14 @ 13:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0