Hejsvejs <3

Hallojsan!
Jag har inte bloggat så mkt nu på sommarlovet, då jag ÄR UTE ! <33 Det är juh asskönt väder... Vem viste att Sveriges sommar skulle se ut så här :D
Aja hela denna vecka eler förra så har jag bara badat med min kompis , dagarna långa!
Har blivit brun on the body och röd i fejjan. LYCKAT XD

Jag kommer inte blogga så mkt som jag brukar nu på sommarlovet, kmr bara titta in på andras bloggar så ni får blogga rejält mkt nu :D 
 
Såhär ser iaf mitt sommarlov:

v.27 - Ny mobil, köra hästen till sommarbete, bada , jobba tor-fre;D
v.28 - Vara på semster d.v.s åka med husvagnen nån stans... 
v.29 - ---------:----------
v.30 - Vara med Sofie ev. :D 
v.31 SlAppA  ;D 
v.32 SLAPPA :D 

Problemet är att varken jag eller syrran eller kompisen vet när vi börjar skolan.. Haha! Thats bad!! ;D Vill inte alls börja skolan :P 
Aja what ever... 

Hörs nån dag när jag pallar blogga ;D 

( bara så alla vet tog mig 20 min att skriva inlägget...  sega jag >< )  

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vecka 30 = vara med dig <33

2009-07-01 @ 12:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0