Slut på semester ''/

Heej allihop!


Har kommit hem från semestern nu.. Ganska skönt  ;D
Har inte skrivit ngt på dom senaste dagarna har inte ork att göra det ibland ><
Igår och i förrgår va jag me Romana.. Spelade sanning och Konka tills kl 1 på natten satt i hennes garage.. Oturen var det ju så att det fanns ett kort där man skulle ringa till en valfri kontakt på sin mobil, och prata låssas franska ><

What ever, bdb fungerar ju fasen INTE !! Damp datan vägrar komma in på den, så det e ju JÄTTE ROLIGT?!
Och min BLOGG SER UT SOM NÖRDEN SJÄL?!  Dampar loss på det.. Vill ha en bra blogg! Det e det ända jag begär i mitt liv!! :'(   Hjälp mig nån snäll där ute att fixa den!


Byebye Emma <333

ps. saknar dig Sofiee, where is U?! <33

Kommentarer
Postat av: it's cecilia bitch

fråga romana !

2009-08-07 @ 23:01:53
URL: http://bremarkcecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0