------------->

Haha, pratade med tobbe igåår igen.. Han är lixom knäpp vårt smatal ----------------->


Tobbe: Tja vad görs?
Jag: Typ ingee eller jo ska snart vara med Romana:)
Tobbe : Romana? vem e det?
Jag: Asså har du minnesförlust lr något?? Det är Emo Romana XD
Tobbe: jaha, men du sa att hon inte va ett emo?!
Jag: men du fattade juh inte vem det va så var tvugnen att säga så :P
Tobbe: jaha, okeejs, men kan vi va efter??
Jag: Ahh såklart vi kn varar efter Romana när jag inte  fåår vara meer XD
Tobbe Aha, okeej men imorron då??
jag: kanse får se ska till Johanna då men kanske :) Har hästen too :P
Tobbe: Jaha okeej:)
Jag: Men du ka få följa mee om du vill?! :)
Tobbe: Till den saken, neej hellre e jag ensam
Jag. haha okeej :)
Tobbe: kan jag få romanas nr?
jag: våråra?
Tobee: Vill =)
Jag: neej du får fråga henne själv!
Tobbe: Okeej men kan jag få nr så jag kan fråga henne :)?


Haha såå jäkla osmart jag ee lixom  XD DX Eller så är det jag som ee det.. HAHA Aja goonatt the world =)

Kommentarer
Postat av: romana

asså vem är tobbe? :'o

2010-01-01 @ 18:05:17
URL: http://romanaarnoldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0