FUCKING daaag!!

Haaajjjjssss <33

Idag gick jag upp 10 tror jag eller halv 10 kmr inte ihåg. iaf tittade på tv och laddade upp bilder på Bdb också :)
På samma gång To .m XD

Har FUCKING ont i mitt knä OCH   fot!! har bandage på fucking båda XD 
 
Mitt nya fucking ordhylla är FUCKING.. XD Fick det av Modeel XD

Va Mee Romaaana också och dom åker till Egypten imorron, så himla orrriiis asså ;D Ska mata deras djur, det är fucking sjukt asså haha bara lämna mig här i kylan själv :p *

Ska snart klippa lugg, kanske nån dag i veckan hoppas det bliir snyggt :)

Slach/ slach/ Beundraren XD

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så härligt med Egypten. Jag skulle oxå vilja åka dit men jag får nöja mig med att åka in till stan :P



Kramar till dig <33

2009-02-18 @ 19:30:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0