?!

Haajs, verkade som om att jag inte skrev igår =O Stygga jag ;D

Aja skriver för båds dagarna :P

Igår skulle jag hjälpa mamma och pappa att kasta skräp på soptippen dock så heter jag juh EMMA ;D Och e blondin så jag lyckas inte med allt om jag ska säga sanningen :P
Så jag skulle kasta ett element, men då åkte mina nycklar mee! ;D

Haha klantiga jag.. Som tur va så hamnade den emellan väggen och containen eller hur jag ska säga :) men fick dom idag... haha!

Red till ridskolan idag också.. Har verkligen fobi för att gå under tunnlar med tåg över! Asså jag va skita rädd!! Fy faaasen! Aldrig mer.. :p

Gick ut med hunden sen också :) Gick i 3 h, inte så länge men är DÖD nu ;D

aja nu ska jagfortsätter  chatta BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0