Vill färga -.-

Cha cha bloggen =)

Jag färgade ju håret blont förra veckan men det blev typ orange, och ville ju få bort det och hade inga pengar till att köpa mer hårfärg så jag färgade det ju brunt, och jag ångrar mig så himla mkt!

Fattar inte vf jag inte bara tonade håret så kunde jag försökt färga det blont sen när jag har mer pengar.. -.- Typiskt!
Så nu blire färgning på Sport lovet, och ska försöka få ihop pengar till frissan. 800 :- hur det nu ska gå till x'D

Jag hoppas att inte Romana läser bloggen, men skit samma :P
Jag har inte gett henne en julklapp ännu, har inte haft pengar men nu har jag 800 :- typ,så tänkte betala när hon ska ta hål i tungan, =) Tar i naveln samtidigt. så då blir jah pank igen -.- Men hon är värd det..


Problemt är då att jag måste samla ihop 900 kr till, för en sak som jag ska köpa innan skolan börjar!
Så det är 1700 jag ska spendera innan skolan börjar igen :O
Rena rånet (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0