måndag

Cha cha alla söta!


Vah inte i skolan idag hade ont i magen  ^^
lyckades pricka in rätt dag och va hemma åxå NOT
klassen tittade typ på film hela dagen.. SÅ typiskt -.- 
 
Och jag håller på att bli T-O-K-I-G vad kan man köpa till farsan i julklapp?!
Asså går under snart, och vad ska man köpa till brorsan åxå? haha vad vill killar ha egentligen
min syrra och mamma får hårinpackning och en ansiktsmask . Haha bästa saken vettu
men tror inte min pappa blir så glad för en ansiktsmask och håripackning...
men får typ köpa en film lr nåått x'D

Aja ska äta nu puss och kram.. byebye

Kommentarer
Postat av: Syrran!

Schysst att du säger vad jag ska få :P

2009-12-17 @ 14:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0