lördag =D

cha cha alla söta!

va i stan med Romana, idag och vi skulle köpa juklappar till alla våra kära och nära.
När vi satt på tåget så hade jag 12 st och köpa åt eller iaf till dom jag pallade köpa åt :p
och Romana hade 21 (?)

Sen när vi kommer in  och e inne på Åhlens så hittar vi hårfärgen till oss 115 kr. men vi skippade den den va så jäkla dyr!
Så vi gick till H & M och köpte där 105 kr.
Så då var 210 kr borta. Hade med mig 850.
alltså 640 kr kvar. 
Då gick vi och prövade skor sen. Bara för nöjjet skull OFC ;D 
gick sen och åt på Mc D.
För 70 kr typ, då har jag kvar 570.
Gick sen och köpte en skolavslutningsklänning för 200 kr alltså 370 kr kvar, plus en halsduk för 79 kr.
300 kr , kvar.
sen åkte vi tbx till bålsta och gick in på Ica , och köpte en till hårfärg 89 .- visste att den är billigast där :P
Så då har jag kvar 210 kr och köpte åxå 2 hårinpackningar för 100, alltså 110 kvar plus en juice för 10 :P

Alltså har jag kvar 100 kr vart dom pengarna nu är x'D
men ja, köpte EN , EN enda juklapp.. det var hårinpackning, så jävla lyckad och så jävla Egoistisk!!

*skäms på mig* 

Puss och kram på er sötnosar =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0