Julafton =)

Cha cha!

Idag är det julafton då =) eller jah det är bara 1 h kvar, men IAF ..
fick en data skärm - men saknades 2 saker i den så den skickas tbx ;D Så får en ny på Lördag
En plattång - asbra =)

haha bara dom jag va ''extra'' glad över men bäst av allt fick jag en julklapp för 36000 kr..
och det är juh såklart min älskade häst Amadeus.. som dom lägger ut nästan 40000 kr om året..

Red på pållen hem till mig och tbx, och såklart SKET han mitt ivägen.. Det var verkligen mitt i vägen av hela vägen -.- typiskt.. Men han fick ändå massvis med goodis OFC!

Nu har jag färgat håret tbx till Brun, mera brun / rött, men ska färga det perfect till 11 Januari.. Sen på typ påsken ska jag gå till frissan och färga =D Hahah kostar 1200..

Men ska gå och lägga mig nu typ, e helt färdig körd, när man gick och la sig halv 3 igår och gick upp kvart i 8 . Så jah =)

Godnatt alla söta och  GOD JUL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0