Freda kväll!

Cha cha!

Idag äre fredag kväll, skulle / ska vah med Romana, men hon säger bara snart hela tiden så undra om det blir något ^..^

va i skolan idag , höll på att soomna på VARENDA LEKTION.. Typiskt!
Och jag hatar matten, lr iaf matteläraren. HERREGUD jag har bättre saker för mig än att sitta och jobba, över tiden för att vissa personer inte kan hålla käften under lektionen. Okej visst pratade en del av lektionen, men sen när hon sa att det ska va tyst i 10 min innan vi får gå så försökte jag iaf va tyst (A)

Sen på lunchrasten hade jaag fått nog av Erics eviga tjat om den jäkla låten, så när han va nånannastans, så tog jag hans mobil och raderade låten!
Bad sen Sandra att fråga om hon kunde få låten av honom, men han hade inte ''tid'' så då frågade Pernilla vad låten hette, så då skulle han leta fram den. han bah - jag har tappat bort den! HA bra ursäkt grabben x'D

Puss puss <3
ps. saknar dig V <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0