Ändrat liite ;D

Cha cha  alla söta!

Har ändrat liite saker på bloggen, tog typ 5 min.. Haha.

Sov till halv 11 idah , men pallade inte gå ner förren halv 12, eftersom mina föräldrar e hemma, och dom e J-o-b-b-i-ga
efter det åkte jag till stallet och satt och pratade med Linda i typ en timme.
Okej halvtimme då (A)

red ut sen, men efter typ ½ h jobb på en volt kommer en hund springade mot oss, blir tvungen att sitta av. Och efter hunden kommer en unge typ 10-11 år och ropar ''nej, stopp , stanna''
Och hunden sprang ändå fram till mig och hälsade på mig, tror hunden var en valp. Såg ut som det iaf.
Och han försökte fånga in hunden Genom att Jaga den. Men shit asso lycka till?!
Stod typ bara still i 5 min, sålänge han jagade hunden till slut pallade jah inte mer utan ropade , ''kom då'' så kom hunden och hälsade på mig, och då fick jah fast honom.
Han sa bara ''TACK ''

Tack för vadå? För att jah tog in hunden eller att -jag fick sitta av stå och vänta på att han fångar hunden. en liten ursäkt klämde han inte ens fram ;D
Haha <3

nu ska jag äta så byebye <3 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0