Söndag :/

Helleu!


Idag e det söndag och börjar snart skolan igen :'( Eller börjar på tisdag, men det är ändå kort tid kvar =/

Skulle städa mitt rum idag men, det slutade med att mamma kom upp och sa att grannens kaniiner har rymt, och eftersom dom e bortresta, och jag tar hand om dom, fick jag springa dit och fånga alla :P Men hon har ingringat runt buren som en hage så dom rymde ju inte på riktigt typ :O

Vattnet i stallet har varit trasigt i 3 dagar men idag ''äntligen' kom vi på lösningen.. Brunnen till stallvattnen dät där det pumpas upp, h´var avstängd ,, inte så  konstigt att det inte WOORRK ;D NU e det fixad!!!
åkte dit fyra, red mockade, och fixade höt det kanske tog 2 h. Men sen började jag smörja, och väntade på jennie skulle ta in alla torvbalar, och allt. Ja och satt och gjorde ingenting i typ 1 ½ h.... Sen hjälpte jag jennie att ta in hästarna  ,D hade VÄRLDENS bästa skor på mig, flipp flopp, och inga strumpor kände mig verkli´gen som världens tryggaste.. XD

Kom hem vid halv 9... Tittade klart på W....O och sanningens ögonblick och sedan en callgilrs dagbok..

Aja går och lägger mig nu HERRÅ Och kraaamiiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0