Sämst EVER!!!

Halluu!

Denna månaad och förra har varit sämst EVER!! Min data e paj, och det gör livet till botten!!! Sitter på pappas data, och det är hans jobar data inte kul ^ ^ Vill ha tbx internet på min data! ^

Aja har fått en NikonD40 som jag kan roa meii med ist :P.
Den har bara 1 GB (??) minne THAT SUCK! Den får typ bara plats med hundra bilder, men raderan alla när ja lagt in dom på datan så det göre inge XD

Just nu har jag PÅSKLOV och jag älskar det  <33 Dock HATAR jag att mina kompisar sviker mig... Eller det var bara en kompis som gjorde det :( ÄR ARG .......


neh nu måste jag drooowww (Allt fel) Ska dra nu iaf... HErrå <33



Komment

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har oxå påsklov nu :D Det e jäääääääätte skönt men det r snart skola igen ´:'( BORING



Lycka till med internet <33

2009-04-08 @ 20:02:21
Postat av: Bella

vem e det som sviker dig??! :O Hur vågar hon!!



<33 / Kram bella

2009-04-08 @ 20:03:13
Postat av: Natalie

Har du fått den nu ?! :D Du måste fotta hasten då!! Spe. min sööööötnooos <33

2009-04-10 @ 20:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0