;D


Nu går jag juh i en ny skola. ^ ^  Men i min förra skola så var jag med Tilda och Vikky.
Nästa vecka ska vi gå till Centrum, men ÄRLIGT? CENTRUM??
Det kommer bli as '' Tråkigt'' Vill inte offra pengarna på ''Fika'' och ''Godis''!
 Jag ska lixom till Jakan och shoppa. Vill dit med dom men det kommer aldrig gå  =/

Hatar Min kamera också! Den har inge batteri och hittar inte dom laddningsbara batterierna :(  ^^

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


OCH vill inte gå till cenrum kommer skämma ut mig, iaf för Tobbe!

Haha, han ringde t.o.m  till mig idag.
Samtalet:

Jag: Heej
Tobbe: heejsan vad görs?
Jag: Haha det vill du inte veta ^^
Tobbe: Vad?
Jag: Cyklar hem från stallet och träffade Emelie och Romana på vägen.
Tobbe: Romana?? Hon ROmana?
Jag: JA!!
Tobbe: Jaha okeej, e hon fortfarande ett emo?
Jag: Neej, hon har inte vart det heller. :P
Tobbe: Jaha, aja, kan vi göra ngt?
Jag: Neej kan inte ska göra skit läxorna! :P
Tobbe: Jaha okeej herrå!

Så la han på. VÄRSTA IDIOTEN!!!!
BAJS på dig TOBBE! XD

Kommentarer
Postat av: romana

HAHAHAHAHAAHAHAHAH vafan?xd

2010-01-01 @ 18:04:05
URL: http://romanaarnoldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0